Thank you for your input

Dedykowany warsztat o sztuce przyjmowania feedbacku

„Thank you for your input” – to chyba najbardziej nieszczere zdanie korporacyjnego świata. Symbol zakłopotania, trudności i dyskomfortu związanego z przyjmowaniem opinii innych. Ten warsztat poprzez aktywną pracę z bezpiecznej atmosferze wzmacnia poczucie pewności siebie związane z feedbackiem.
czytaj więcej...
Często mamy problem z przyjmowaniem opinii i ocen innych ludzi, mylą się nam one (i im) z feedbackiem. Czasami nie wiemy, co mamy z nimi zrobić – jak się ustosunkować, przyjąć czy nie, wdrożyć w życie czy nie. Zastanawiamy o co tak naprawdę chodzi, stresujemy się, martwimy, denerwujemy, czujemy urazę lub niepewność. Nie wiemy, jakie intencje ma druga strona . Przyjmowanie opinii innych ludzi jest dla nas często trudne, trudno jest nam też czasami poprosić o czyjąś opinię, aby przejrzeć się w oczach drugiej osoby. Czasami zdarza się też inaczej – po czyjeś wypowiedzi czujemy się docenieni i naenergetyzowani – tylko nie wiemy, dlaczego i co konkretnie było zasilającym nas impulsem. Tymczasem istnieją techniki, pozwalające się spojrzeć na oceny i feedbacki spokojniejszym okiem, zminimalizować trudne odczucia i dotrzeć do sedna komunikatu drugiej osoby. Niezależnie od tego, jaka jest kultura organizacyjna w firmie, w której pracujesz, taka umiejętność na pewno ci się przyda.
  • Zdobycie wiedzy czym jest feedback, czym się różni od opinii
  • Poznanie różnych warstw wypowiedzi oraz koncepcji „radykalnej szczerości”
  • Rozpoznawanie intencji – swoich i drugiej osoby
  • Trening przyjmowania feedbacku
Dla osób pracujących w zespołach, które chcą dowiedzieć się, jak pracować z feedbackiem oraz przećwiczyć jego odbieranie.
Trening będzie prowadzony metodami warsztatowymi. W pierwszej połowie dnia zapoznajemy osoby uczestniczące z podstawowymi koncepcjami. Drugą część dnia zajmą ćwiczenia praktyczne zachowania w sytuacji, które osoba uczestnicząca definiuje jako wyzwanie. Będziemy pracować z wykorzystaniem metody „applied drama”. Drama stosowana to aktywna metoda pracy z grupą, podczas której pracujemy z wchodzeniem w role. „Płaszcz roli” jest bezpiecznym sposobem na wypróbowanie nowych sposób zachowania czy reagowania, dającym wgląd w nowe możliwości postępowania w danej sytuacji, Takie nieoczywiste doświadczenie jest później bazą do opracowania strategii działania. Dwa tygodnie po warsztacie spotykamy się ponownie z grupą (online) na 3-godzinną sesję grupowego coachingu.

CELE

  • Zdobycie wiedzy czym jest feedback, czym się różni od opinii
  • Poznanie różnych warstw wypowiedzi oraz koncepcji „radykalnej szczerości”
  • Rozpoznawanie intencji – swoich i drugiej osoby
  • Trening przyjmowania feedbacku

DLA KOGO

Dla osób pracujących w zespołach, które chcą dowiedzieć się, jak pracować z feedbackiem oraz przećwiczyć jego odbieranie.

PRZEBIEG

Trening będzie prowadzony metodami warsztatowymi. W pierwszej połowie dnia zapoznajemy osoby uczestniczące z podstawowymi koncepcjami. Drugą część dnia zajmą ćwiczenia praktyczne zachowania w sytuacji, które osoba uczestnicząca definiuje jako wyzwanie. Będziemy pracować z wykorzystaniem metody „applied drama”. Drama stosowana to aktywna metoda pracy z grupą, podczas której pracujemy z wchodzeniem w role. „Płaszcz roli” jest bezpiecznym sposobem na wypróbowanie nowych sposób zachowania czy reagowania, dającym wgląd w nowe możliwości postępowania w danej sytuacji, Takie nieoczywiste doświadczenie jest później bazą do opracowania strategii działania. Dwa tygodnie po warsztacie spotykamy się ponownie z grupą (online) na 3-godzinną sesję grupowego coachingu.

TRENERKI

AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA

Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi, trenerka INSKILLS, psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.

KATARZYNA PIWOWARCZYK

Współzałożycielka i trenerka INSKILLS, Country Marketing Manager, IKEA. Jako szefowa działu marketingu pracuje, z najlepszym zespołem, który ma ambicje tworzyć efektywne i efektowne kampanie. Czerpie inspirację od Brene Brown, która twierdzi, że leadership to przyjęcie odpowiedzialności za odnajdywanie potencjału w ludziach i procesach, i rozwijanie ich z odwagą.

Dowiedz się więcej o warsztatach INSKILLS

Anna Chodkiewicz

22 649 97 74

Scroll to Top