Rozwińcie skrzydła

Warsztat dedykowany o definiowaniu nowych kierunków rozwoju zespołu

Rozwińcie skrzydła to propozycja warsztatu na czas przełomu. Energizer, który pozwoli w pełni uwolnić potencjał drzemiący w zespole i skierować go na nowe tory.
czytaj więcej...
Jeśli pracujecie już jakiś czas razem, odnosicie sukcesy, działacie wspólnie – dochodzicie czasami do momentu „plateau”, które możecie odczuć jako stagnację, brak nowych impulsów. Pewne kłopoty są już zamiecione pod dywan, nowym pomysłom trudno się jest przebić na powierzchnię. Niby działacie, ale macie poczucie znużenia i braku świeżości. Warto się wtedy zatrzymać i zobaczyć z lotu ptaka co się dzieje z Wami i Waszym zespołem.
  • Odtworzycie Wasz sposób działania i zobaczycie, gdzie są Wasze mocne strony, potencjały i blokady do dalszej ekspansji
  • Zdefiniujecie i będziecie mogli przetestować nowe pomysły na działanie, wewnątrz zespołu jak i na zewnątrz, w relacji np. z innymi działami czy organizacją
  • Możecie w bezpiecznej formie zobaczyć efekty odważnych pomysłów, przetasowań, zmiany rutyn
  • Taki swoisty „remanent” pozwoli Wam podzielić się obserwacjami na temat działania zespołu, i ustalić na nowo zasady współpracy
Model InsightsDiscovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do wspólnej pracy.

Diagnoza współtworzona, a nie narzucona
Będziecie korzystać w równym stopniu z refleksji każdego uczestnika/ki – metoda pozwala wyrównać czas dla „extra” i introwertyków. Wypracowana wizja jest wspólna (shared vision) a nie narzucona – każdy z członków/iń zespołu jest jej współtwórcą, co zwiększa zaangażowanie w jej realizację.

CELE

  • Odtworzycie Wasz sposób działania i zobaczycie, gdzie są Wasze mocne strony, potencjały i blokady do dalszej ekspansji
  • Zdefiniujecie i będziecie mogli przetestować nowe pomysły na działanie, wewnątrz zespołu jak i na zewnątrz, w relacji np. z innymi działami czy organizacją
  • Możecie w bezpiecznej formie zobaczyć efekty odważnych pomysłów, przetasowań, zmiany rutyn
  • Taki swoisty „remanent” pozwoli Wam podzielić się obserwacjami na temat działania zespołu, i ustalić na nowo zasady współpracy

METODA

Model InsightsDiscovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do wspólnej pracy.

PRZEBIEG

Diagnoza współtworzona, a nie narzucona. Będziecie korzystać w równym stopniu z refleksji każdego uczestnika/ki – metoda pozwala wyrównać czas dla „extra” i introwertyków. Wypracowana wizja jest wspólna (shared vision) a nie narzucona – każdy z członków/iń zespołu jest jej współtwórcą, co zwiększa zaangażowanie w jej realizację.

TRENERKI

KATARZYNA PIWOWARCZYK

Współzałożycielka i trenerka INSKILLS, Country Marketing Manager, IKEA. Jako szefowa działu marketingu pracuje, z najlepszym zespołem, który ma ambicje tworzyć efektywne i efektowne kampanie. Czerpie inspirację od Brene Brown, która twierdzi, że leadership to przyjęcie odpowiedzialności za odnajdywanie potencjału w ludziach i procesach, i rozwijanie ich z odwagą.

AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA

Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi, trenerka INSKILLS, psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.

Dowiedz się więcej o warsztatach INSKILLS

Anna Chodkiewicz

22 649 97 74

Scroll to Top