Kreatywny doping
Odświeżający warsztat dedykowany, łączący trening mięśnia kreatywnego z dawką wiedzy i śmiechu.
Ten warsztat zwiększy poczucie twórczej pewności w Twoim zespole, nauczy Was kilku technik pobudzania myślenia twórczego i generowania pomysłów oraz pozwoli Wam zobaczyć, jak z głupoty i zabawy rodzą się nowe rozwiązania.
czytaj więcej...
Creativity is often confused with madenss. Dziesiątki analiz wskazują na kreatywność jako jedną z ważnych kompetencji przyszłości. Jednak czasami wydaje nam się, że jest ona dostępna tylko dla wybranych. Poza tym, często pracując w zespołach mamy wrażenie, że utykamy na jakimś etapie i nie możemy wymyślić nic nowego. Tymczasem myślenia twórczego można się nauczyć! Istnieje wiele (prostych i bardziej złożonych sposobów) na pobudzenie własnej kreatywności. Być może to w waszym zespole przydarzy się kiedyś „Błysk”!
- CELE
- DLA KOGO
- PRZEBIEG
- Zdobycie podstawowej wiedzy o myśleniu twórczym i sposobach jego uruchomienia
- Zwiększenie poczucia własnej kreatywności
- Umiejętność zaprojektowania i poprowadzenia krótkiej sesji myślenia twórczego
Dla zespołów pracujących razem i potrzebujących kreatywnego orzeźwienia.
- Podstawowe warunki rozwoju myślenia twórczego
- Techniki wspomagające rozwój różnych aspektów myślenia twórczego
- Techniki improwizacji i ich rola w kreatywności
- Prosty schemat spotkań z myśleniem twórczym
CELE
- Zdobycie podstawowej wiedzy o myśleniu twórczym i sposobach jego uruchomienia
- Zwiększenie poczucia własnej kreatywności
- Umiejętność zaprojektowania i poprowadzenia krótkiej sesji myślenia twórczego
DLA KOGO
Dla zespołów pracujących razem i potrzebujących kreatywnego orzeźwienia.
PRZEBIEG
- Podstawowe warunki rozwoju myślenia twórczego
- Techniki wspomagające rozwój różnych aspektów myślenia twórczego
- Techniki improwizacji i ich rola w kreatywności
- Prosty schemat spotkań z myśleniem twórczym
TRENERKA
KATARZYNA PIWOWARCZYK
Współzałożycielka i trenerka INSKILLS, Country Marketing Manager, IKEA. Jako szefowa działu marketingu pracuje, z najlepszym zespołem, który ma ambicje tworzyć efektywne i efektowne kampanie. Czerpie inspirację od Brene Brown, która twierdzi, że leadership to przyjęcie odpowiedzialności za odnajdywanie potencjału w ludziach i procesach, i rozwijanie ich z odwagą.