Data: 13 grudnia
Każdy jest diamentem
odkryj swój potencjał w komunikacji
Warsztat otwarty o efektywnej komunikacji, wykorzystujący metodę Insights Discovery.
Chcesz budować efektywne relacje, lepiej rozumieć siebie i innych, a także komunikować się w sposób jasny i satysfakcjonujący? Zapraszamy na szkolenie oparte jest o metodę Insights Discovery, która pomaga zrozumieć różne style komunikacji i wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
czytaj więcej...
Podczas warsztatu:
- Dowiesz się, jak rozpoznać swoje mocne strony i preferencje komunikacyjne, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać swój potencjał.
- Poznasz różne style komunikacji, co ułatwi Ci zrozumienie innych i dostosowanie do nich sposobu komunikowania się.
- Dzięki temu zwiększysz swoją skuteczność w relacjach interpersonalnych, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
- CELE
- METODA
- DLA KOGO
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- odkryjesz swój unikalny styl komunikacji i jego wpływ na relacje z innymi.
- poznasz różne style komunikacji i nauczysz się rozpoznawać je u innych osób.
- zdobędziesz umiejętności dostosowywania swojej komunikacji do różnych odbiorców.
- poczujesz się swobodniej w kontaktach z innymi, wiedząc jak skutecznie się komunikować.
Model Insights Discovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do pracy.
Przykład indywidualnego raportu możesz zobaczyć tutaj: www.insights.pl/img/jank.pdf (na warsztacie pracujemy z częścią profilu Rozdział Podstawowy)
Na szkolenie zapraszamy każdego. Jeśli nie pracujesz z zespołem – to narzędzie będzie świetnym elementem samopoznania, jeśli pracujesz jako lider/-ka – być może będzie to inspiracja do wykorzystania tego narzędzia dla całego Waszego teamu.
CELE
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- odkryjesz swój unikalny styl komunikacji i jego wpływ na relacje z innymi.
- poznasz różne style komunikacji i nauczysz się rozpoznawać je u innych osób.
- zdobędziesz umiejętności dostosowywania swojej komunikacji do różnych odbiorców.
- poczujesz się swobodniej w kontaktach z innymi, wiedząc jak skutecznie się komunikować.
METODA
Model Insights Discovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do pracy.
Przykład indywidualnego raportu możesz zobaczyć tutaj: www.insights.pl/img/jank.pdf (na warsztacie pracujemy z częścią profilu Rozdział Podstawowy)
DLA KOGO
Na szkolenie zapraszamy każdego. Jeśli nie pracujesz z zespołem – to narzędzie będzie świetnym elementem samopoznania, jeśli pracujesz jako lider/-ka – być może będzie to inspiracja do wykorzystania tego narzędzia dla całego Waszego teamu.
TRENERKI
KATARZYNA PIWOWARCZYK
Współzałożycielka i trenerka INSKILLS, Country Marketing Manager, IKEA. Jako szefowa działu marketingu pracuje, z najlepszym zespołem, który ma ambicje tworzyć efektywne i efektowne kampanie. Czerpie inspirację od Brene Brown, która twierdzi, że leadership to przyjęcie odpowiedzialności za odnajdywanie potencjału w ludziach i procesach, i rozwijanie ich z odwagą.
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA
Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi, trenerka INSKILLS, psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.
INFORMACJE
Data: 13 grudnia
Godz. 9.00-16.30
Miejsce: Szarotki 11, Warszawa
udział w warsztacie, materiały, certyfikat, lunch, przerwa kawowa, profil Insights Discovery
Cena early bird do 22 listopada
1690 zł netto
Cena regularna: 1890 zł netto