Data: 13 grudnia

Każdy jest diamentem

odkryj swój potencjał w komunikacji

Warsztat otwarty o efektywnej komunikacji, wykorzystujący metodę Insights Discovery.

Chcesz budować efektywne relacje, lepiej rozumieć siebie i innych, a także komunikować się w sposób jasny i satysfakcjonujący? Zapraszamy na szkolenie oparte jest o metodę Insights Discovery, która pomaga zrozumieć różne style komunikacji i wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
czytaj więcej...
Podczas warsztatu:
  • Dowiesz się, jak rozpoznać swoje mocne strony i preferencje komunikacyjne, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać swój potencjał.
  • Poznasz różne style komunikacji, co ułatwi Ci zrozumienie innych i dostosowanie do nich sposobu komunikowania się.
  • Dzięki temu zwiększysz swoją skuteczność w relacjach interpersonalnych, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Wystandaryzowane narzędzie Insights Discovery pomoże Ci odkryć, jakie masz preferencje dotyczące komunikacji – dzięki temu łatwiej będzie Ci zrozumieć potrzeby innych i się do nich dostosować.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
  • odkryjesz swój unikalny styl komunikacji i jego wpływ na relacje z innymi.
  • poznasz różne style komunikacji i nauczysz się rozpoznawać je u innych osób.
  • zdobędziesz umiejętności dostosowywania swojej komunikacji do różnych odbiorców.
  • poczujesz się swobodniej w kontaktach z innymi, wiedząc jak skutecznie się komunikować.
Model Insights Discovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do pracy. Przykład indywidualnego raportu możesz zobaczyć tutaj: www.insights.pl/img/jank.pdf (na warsztacie pracujemy z częścią profilu Rozdział Podstawowy)
Na szkolenie zapraszamy każdego. Jeśli nie pracujesz z zespołem – to narzędzie będzie świetnym elementem samopoznania, jeśli pracujesz jako lider/-ka – być może będzie to inspiracja do wykorzystania tego narzędzia dla całego Waszego teamu.

CELE

Co zyskasz dzięki szkoleniu?
  • odkryjesz swój unikalny styl komunikacji i jego wpływ na relacje z innymi.
  • poznasz różne style komunikacji i nauczysz się rozpoznawać je u innych osób.
  • zdobędziesz umiejętności dostosowywania swojej komunikacji do różnych odbiorców.
  • poczujesz się swobodniej w kontaktach z innymi, wiedząc jak skutecznie się komunikować.

METODA

Model Insights Discovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do pracy. Przykład indywidualnego raportu możesz zobaczyć tutaj: www.insights.pl/img/jank.pdf (na warsztacie pracujemy z częścią profilu Rozdział Podstawowy)

DLA KOGO

Na szkolenie zapraszamy każdego. Jeśli nie pracujesz z zespołem – to narzędzie będzie świetnym elementem samopoznania, jeśli pracujesz jako lider/-ka – być może będzie to inspiracja do wykorzystania tego narzędzia dla całego Waszego teamu.

TRENERKI

KATARZYNA PIWOWARCZYK

Współzałożycielka i trenerka INSKILLS, Country Marketing Manager, IKEA. Jako szefowa działu marketingu pracuje, z najlepszym zespołem, który ma ambicje tworzyć efektywne i efektowne kampanie. Czerpie inspirację od Brene Brown, która twierdzi, że leadership to przyjęcie odpowiedzialności za odnajdywanie potencjału w ludziach i procesach, i rozwijanie ich z odwagą.

AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA

Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi, trenerka INSKILLS, psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.

INFORMACJE

Data: 13 grudnia
Godz. 9.00-16.30
Miejsce: Szarotki 11, Warszawa
udział w warsztacie, materiały, certyfikat, lunch, przerwa kawowa, profil Insights Discovery
Cena early bird do 22 listopada
1690 zł netto
Cena regularna: 1890 zł netto
Scroll to Top