Każdy jest diamentem
Warsztat dedykowany o efektywnej komunikacji w zespole, wykorzystujący metodę Insights Discovery.
Warsztat Każdy jest diamentem to sprawdzony sposób na integrację, wzajemne poznanie zespołu i poczucie siły waszej różnorodności. Wystandaryzowane narzędzie Insights Discovery pomoże wam odkryć, jakie preferencje dotyczące komunikacji mają poszczególni członkowie zespołu. Dzięki temu łatwiej jest zrozumieć potrzeby innych i się do nich dostosować. To podniesie poziom współpracy w zespole.
czytaj więcej...
Podczas współpracy z innymi czasami mamy poczucie, że nie w pełni wykorzystujemy swój potencjał, lub przeżywamy frustrację związaną z koniecznością chodzenia na kompromisy. Czasami chciałoby się mieć klucz do zrozumienia innych. Insights Discovery przychodzi z pomocą. Unikalny profil każdego uczestnika określa mocne strony i wartości wnoszone do współpracy w zespole, zyskujecie też wspólny język do rozmowy na ten temat. Odkrywacie i lepiej rozumiecie swoją różnorodność i wiecie, jak mocniej ją wykorzystać.
- CELE
- METODA
- DLA KOGO
- Zrozumienie własnych preferencji odnośnie stylu komunikowania się
- Zdobycie wiedzy na temat innych stylów komunikowania się
- Poznanie i ćwiczenie sposobów dostosowywania swojej komunikacji do innych
- Wzmocnienie poczucia skuteczności w relacjach interpersonalnych
- Zwiększenie stopnia zintegrowania zespołu i doceniania różnorodności
Model InsightsDiscovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do wspólnej pracy.
Dla wszystkich zespołów, które chcą podnieść efektywność wewnętrznej komunikacji
CELE
- Zrozumienie własnych preferencji odnośnie stylu komunikowania się
- Zdobycie wiedzy na temat innych stylów komunikowania się
- Poznanie i ćwiczenie sposobów dostosowywania swojej komunikacji do innych
- Wzmocnienie poczucia skuteczności w relacjach interpersonalnych
- Zwiększenie stopnia zintegrowania zespołu i doceniania różnorodności
METODA
Model InsightsDiscovery zakłada, że każdy z nas jest niepowtarzalny, ma własny styl działania, indywidualne potrzeby i oczekiwania. Rozpoznanie własnych preferencji pozwala na lepsze świadome wchodzenie w interakcje z innymi, aby efektywnie się komunikować. Przed warsztatem każdy uczestnik musi wypełnić kwestionariusz, będący podstawą do wspólnej pracy.
DLA KOGO
Dla wszystkich zespołów, które chcą podnieść efektywność wewnętrznej komunikacji
TRENERKI
KATARZYNA PIWOWARCZYK
Współzałożycielka i trenerka INSKILLS, Country Marketing Manager, IKEA. Jako szefowa działu marketingu pracuje, z najlepszym zespołem, który ma ambicje tworzyć efektywne i efektowne kampanie. Czerpie inspirację od Brene Brown, która twierdzi, że leadership to przyjęcie odpowiedzialności za odnajdywanie potencjału w ludziach i procesach, i rozwijanie ich z odwagą.
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA
Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi, trenerka INSKILLS, psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.